Your empty eyes seem to pass me by, leave me dancing with myself

Jag vill ha någon att dela skratt med,
att dela minnen med,
att dela upplevelser med.
Någon att dela kvällar med,
dagar,
dygn,
bra grejer,
dåliga grejer,
tankar,
drömmar,
känslor,
skratt,
gråt,
funderingar,
förändringar,
nyheter,


någon jag kan ringa när som helst
smsa när som helst.
chatta med, prata med, umgås med.
någon som kan dyka upp när som helst bara för sällskap.
någon jag kan umgås i timmar med utan att faktiskt göra något speciellt.
någon att vara trygg med.
någon att ha roligt med.
någon att lita på.
någon att tro på.
någon att må bra med.
någon som tål mig.
någon som står ut med mig.
någon som orkar med mig.
någon som kan se förbi mina brister och älska mig för den jag är.
någon att våga med.
någon att utforska och upptäcka livet med.
någon att växa upp med.
någon som möter allt läskigt med mig.
någon som står där vid sidan och tar emot när jag faller.
någon som rycker upp mig när jag nått botten.
någon som river murarna,
som bryter tystnaden,
som kan fylla ut lite av tomheten,
någon som tränger bort ensamheten ett tag..


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0